Voedselbank Amsterdam

Lieve familie, vrienden en bekenden,

Welkom op de 'kom in actie' website van de Voedselbank Amsterdam! Op deze website zullen wij (Jetse en Xiaoke) jullie op de hoogte houden over de Voedselbank Amsterdam en natuurlijk onze eigen fundraising evenementen. Door middel van de twee fundraising evenementen hopen wij zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de Voedselbank Amsterdam. Daarnaast willen wij jullie meer informatie bijbrengen over de Voedselbank Amsterdam en samen een leuke dag ervan maken!

Groetjes van Jetse en Xiaoke

Lees meer Lees minder

Start zelf een actie of doe mee met je team, je collega’s, je klas, je kookclub of bijvoorbeeld je popkoor. Kijk hieronder voor inspirerende acties van anderen.

Start actie
24/01/2024

Lara

Bekijk alle

De Voedselbank Amsterdam heeft, in lijn met Voedselbanken Nederland, als belangrijkste doel: mensen van voedsel voorzien als ze dat – tijdelijk – niet op eigen kracht kunnen -. Wij doen dit door voedsel in te zamelen dat anders wordt weggegooid. Onze andere kernwaarden zijn dat wij alleen met vrijwilligers werken en dat wij neutraal en onafhankelijk zijn (‘burgers voor burgers’). Daarbij schenken wij ons voedsel zonder tegenprestatie en verdelen het voedsel zo eerlijk mogelijk.