De grote voedselbankwandeling

We gaan wandelen voor de Voedselbank Amsterdam

Op 28 mei 2022 zal de sponsorwandeling in Blaricum plaatsvinden. De sponsorwandeling is van 14:00 tot ongeveer 17:00 uur. Tijdens de sponsorwandeling zullen de deelnemers een route afleggen door Blaricum. De omgeving zal variëren van de bebouwde kom tot de Blaricumse heide. De route zal ongeveer 5 kilometer zijn en 2 uur duren. Natuurlijk kunnen de deelnemers de route zelf aanpassen als daar behoefte aan is. Voordat de deelnemers meedoen met de sponsorwandeling proberen zij zo veel mogelijk mensen te zoeken die hun willen sponsoren.
De sponsoren zullen de deelnemers sponsoren door middel van een bedrag te geven voor de geloopde afstand. Dit kan bijvoorbeeld 5 euro zijn voor 3 kilometer.

Bij het startpunt kunnen de deelnemers eventueel voor een klein bedrag eten en drinken kopen voor tijdens de wandeling. Neem eventueel contant geld mee of betaal via je telefoon.
De sponsorwandeling zal beginnen met een korte toelichting door de organisator Xiaoke.
Daarna vertrekken de deelnemers vanaf het startpunt en zullen de geplande route lopen. Wanneer de deelnemers hun route hebben afgelegd, zullen zij weer eindigen bij de startplek ('t Harde). Bij het eindpunt zullen de deelnemers een korte enquête invullen en wordt het fundraising evenement afgerond.
Daarnaast zorgen de deelnemers ervoor dat hun sponsoren via deze website het bedrag voor of na het evenement doneren.

Kortom, het wordt een super leuke dag met familie, vrienden en bekenden!

28/05/2022

Xiaoke

Bekijk alle
30/05/2022 | 12:36

Bedankbericht en videopresentatie

Lieve familie, vrienden en bekenden,Het is alweer een tijdje geleden dat de sponsorwandeling werd gehouden. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie deelnamen aan het evenement en voor de donaties! De voedselbank Amsterdam zal dit erg waarderen. Ik ben nog steeds aan het nagenieten van de sponsorwandeling. Samen met een gezellige groep deelnemers hebben we de wandelroute gelopen. Er zijn nieuwe herinneringen gemaakt en nieuwe contacten gelegd. Hopelijk hebben jullie ook genoten van deze onvergetelijke ervaring! Nog geen genoeg gehad van de sponsorwandeling? Bekijk dan via de onderstaande link deze videopresentatie van de sponsorwandeling. Link naar de video:https://www.youtube.com/watch?v=TG6E-NcXjXM Ook hebben we met zijn allen een heel mooi bedrag opgehaald voor de Voedselbank Amsterdam. Samen hebben we € 598,00 euro opgehaald dankzij de sponsoren, donaties en het inschrijfgeld! Ik hoop jullie weer snel terug te zien bij een volgend door mij georganiseerd evenement. Groetjes van Xiaoke

De Voedselbank Amsterdam heeft, in lijn met Voedselbanken Nederland, als belangrijkste doel: mensen van voedsel voorzien als ze dat – tijdelijk – niet op eigen kracht kunnen -. Wij doen dit door voedsel in te zamelen dat anders wordt weggegooid. Onze andere kernwaarden zijn dat wij alleen met vrijwilligers werken en dat wij neutraal en onafhankelijk zijn (‘burgers voor burgers’). Daarbij schenken wij ons voedsel zonder tegenprestatie en verdelen het voedsel zo eerlijk mogelijk.